Saturday, December 6, 2008

pembongkaran...

smlm akak pegi zoo ngan anak2 buah...
later i'll blog bout penggembaraan kami di situ...
tp, nih akak nk gosip skit nih...
akak jalan2. then jmp lar sorg nih...
dr jauh nampak normal...
die tgh menikmati hidangan tghari nyer time tuh...
akak pun dtg lar dekat...
ye lar, nk mengamati wajahnyer dr jarak dekat...
tibe2, akak rase akak pnh tgk muke die...
puas ditenung...
mmg familiar lar...
then br akak sedar...
die ala2 rumet akak skit...
owh bellleeeeeeeeeeee...
ko sorok2 kn slame nih...
ko kate ko adik-bradik 2org jek...
pdhl ade lg sorg...
ko sorok die eh slame nih...
ko tak pnh sebot psl die pun kn...
smpi ati ko...
aku tau ar die cam dr dunia lain...
tp jgn lar abaikn die...
ko tak bole elak dh belle...
jelas dan nyata persamaan korg nih...
tak bole sorok dah...
nih aku tampal gmbr die utk ko lepas rinduuu...































korang nampak tak persamaan nyer?????
meh...tgk lg skali...


































nih pose khas utk ko...















3 comments:

hazirahamzah said...

ahhaaaaaaa
nice one
siyes same cm belle :P
*mati aku kne bunoh dek belle nnt*

beLLe said...

cinabeng lu ah so!!!
unta ade taik lalat rupe nyeeee
cesssss~

fReAkySiStA said...

hahaha...
jauh aku merantau carik sedare ko nih belle...
aku tau ko terharuuuuuuuuuu...
hehehehe...