Saturday, February 21, 2009

yang besar2 aja...

hahaha...aku tgk gmbr...pastu jmp byk gmbr aku yg di posisi yg menampakkan kebesaran lengan,perot dan sebagainyer...wakaka...mari kite lihat...














hahaha...aku igt lg time kat irc last sem,is ngan nader cam bengong sgt wat muke terkejot gile2 tgk lengan aku sgt besar. siap wat comparison pastu seolah2 tak percaye camne lengan aku bole besar camtu.jahatttt...lengan aku kecik,angel camera salah nih...















hahahaha...lubang hidung besar giler.wagagaga... tp tak kesah.sbb belle ngan naila pun besar gak.wagagaga...serentak plak tuh wat sesi kembang hidung.wagaga...














hahaha...nih 2 in 1...1 lengan besar...pastu perot tuh.benciiii...













haaaaaaaa...nih time karok.giler tough lengan sayeeee...







gambar terakhir nih mmg telah menimbulkan pelbagai spekulasi...mari kite lihat...














waaaaaaa...angin tuh.bontot aku tak besar camtuuu...tp serius klakar.hahahaha... mok ngan troy pun tak sudah2 gelak tiap2 kali tgk gmbr nih.heh...tp takpe.sbb aku pun ske gelak tgk gmbr korg yg perot jelas kelihatan gak.hehe...

4 comments:

Anonymous said...

kah3!!!!
yg last tu menarik!
hahaha

beLLe said...

haahahahha. skng sila panggil jo si bontot mantap pelisss yap.

btw jo.. wel dan. gile lama xapdet blog~

~kooala~ said...

jo,pic yg laz tukn,kn,kiut la..hmm..cm mak bedah yg pkai bj kebaya gi mjls kawen kat kg2,pahtu pgg bunga telur,pahtu jln sopan2.haha~~~ xp

Abir Abhar said...

no comment
haha