Friday, August 8, 2008

08.08.08


arini 08.08.08
tarikh keramat
besenyer orang kawin, bertunang xpun kapel arini
maka saye pun dgn berbesar ati mengambil kesempatan ini dgn ajak org kapel lar
(blushing blushing)





pagi tuh g tutor hse, aku mengambil langkah mengajak 5 org kapel
tp lime2 org tuh reject aku
erkkkkkkk...
zeera, reen, watip, mc am, am reject aku
sanggup korang
pastu siap ckp xde sape yg sanggup nk kapel ngan aku lar
korang nak ckp aku xlaku ek...
cissssssssssssss



dak plg semangat mengondem aku. cisssss



marik kitak cakap sarawak. ekeke...





then setelah kecewa ngan mereka, aku pun bg ar msg kat seseorang ajak die couple
die xreply
kecewa gilerrrrrr
aku pun menunggu
tunggu dan tunggu
tunggu lagik
pastu dapat reply
die ckp "i do =)"
waaaaaaaaaaaa........
ati berbunge2 riang
kepade sume aku skang dh ade gelpren
name die belle
ekekeke....


comel kan gelpren saye tido. ekeke...





tp bese lar manusia
mane cukup sorang
mesti ar nak pasang banyak2 skit kan
maka aku pun ajak lagi sorang nih kapel
zophoreeeeee
tp die reject aku gak sbb die kapel ngan wani
cisssssssssss
pastu die bole plak ckp nak ajak EHEM EHEM kapel
bole plak
ko jangan zophor
pandai2 lu nak curik wa punyer EHEM EHEM yek
wa blasah lu nanti
nasib baik lu tarik balik niat lu tuh
kalu x wa bakar bilik lu malam nih
wuahahahaha





kemudian aku ajak ini sorang awek plak
die malu pade mulenyer
aku pun malu juge
kami same2 malu
setelah bermalu-maluan, akhirnyer ikatan janji termeterai di situ
die menjadi gelpren kedua aku
ekeke
i luv u nailaaaaaaaaaaaaa!!!
hehehehe...



saat indah time idop miskinnnn








6 comments:

beLLe said...

awak curang ngn saye ye rumet!!!
smp ati awakkk
saya da la bru patah hati
awk buat cmni lak kt sayaaa
sob3~

fReAkySiStA said...

alolololo...
ayang jgn ar majok...
bukan salah saye...
tp keinginan utk berpoligami nih kuat sgt...
ekekeke...
jgn risau...
saye akn berlaku adil...
hehehehe...

fReAkySiStA said...

kate nk clash 09.09.09

beLLe said...

dgn i???

fReAkySiStA said...

kite xyah clash lar...
ckp sehidup semtai...
ekeke...

zero said...

err~ knape x ajk sy kapel?? kecewa!