Sunday, August 10, 2008

jiwa tenang

aku nak ambik peluang nih utk cakap sume
maybe bende nih x terlintas di kpale tadi
aku nak gtau face to face tp xtau bile
lagi2 korang sume dh tido kan skang
seriously aku nak mintak maap if aku ade wat salah kat korang
kite manusia kadang2 xsedar bile kite wat salah kan
maybe ade bende tuh mmg salah aku kot
so, harap korang maapkan aku lar
n bende nih terjadi n puncanyer xdapat aku terangkan
lagi2 bende last sem, serius aku dah lupe
aku nak ingat balik tp aku dah lupe
mmg aku dah ckp kan naik sem baru nih aku nak lupekan sume
so mmg aku dah totally lupekan
so bende last sem kite lupekan okayhhhh
pasal bende dis sem, sume dah clear kan sume
sgale salah faham dah jelas sume
rase2 di dalam ati yg terpendam dah termuntah
pasni xmau cam dulu dah okayh
rase xpuas ati ke ape, depan2 okayh
letak dalam peti aduan
ekekekekeke...
akhirnyer sume dh settle
alhamdulillah
pasni harap sume xjadi lg dah
aku mintak maap atas sume bende yg jadi
malam tadi kalu aku terkasar bahase harap maap
tindakan luar kawal dik
tadi sume dh lepaskan sume kan
so hopefully sume bertambah baik pasni
jangan ade ape2 lagi antare kite okayh...
jap2,lupeeee
sebelum nih kalu teringat zmn foundation
aku mesti sedey giler2 n pelik sgt nape kite xjadi cam dulu dah
aku ingat korang xmau jadi cam dulu dah
n now aku baru tau yg korang turut pikir bende yg same
kan bagus kite luah bende nih dari dulu
huhu
zaman foundation 1st sem is da best
i really miss zewy, chika, sharep, fitri, takky, zul
harap2 satu ari nanti kite bole berkumpul balik cam dulu
huhuuuuu
akhir kate dari jojo,
luv u all~~

No comments: