Friday, August 8, 2008

pandian tulisan menawan

arini cultural day
kene pakai baju kebangsaan
belle dh tau lame dh n die mmg smgt giler lar
org jarang pakai baju kurung kannnnn
hekhek


pasangan kekasih berbaju kurung






pegi jek lecture mmg dak pempuan ee sume pakai baju kurung ar
meriah beb cam ari raye
dak2 laki plak xmau ngaku kalah
ramai gell yg pakai baju melayu lengkap
kagum ngan korang
semangat waja
bagos2
tapiiii
troy n kecik xpakai baju melayu ponnnnn
troy cakap kat belle baju melayu die basah
kecik plak baju melayu die hilang
hehhhh



bergambar ngan abang hilang baju melaju



pas abis klas vector aku terserempak ngan belle kat luar klas
dak mecky ade klas rupenyer kat D3 gak
aku time tuh dh abis klas n xde arah tujuan
aku pun join ar klas vector bersame pandian
kitorang dok agak atas ar
belakang kitorang mok yang xsudah2 membuli belle dan juge eijaz
pastu nampak ar kelibat2 abg2 ensem yang baru sampai
kaloi n nami trus melangkah ke seat yg agak hadapan dari kitorang
pastu terdengar suare seorang insan memanggil2 name ku
aku menoleh
mencari2 dari mane datangnyer
jeng jeng jeng
mal rupenyer
ekekekekeke
aku pun mengajak mal duduk di sebelahku
hehehehehehehe...
tapi seperti kate belle, tulisan pandian mmg kecik ar
xnampak sgt kot
tp tulisan die cam tulisan aku
seriussss
lebih kurang same
pasni kalu belle kutuk2 tulisan pandian lagi, aku kecik ati tau belle!!!
setelah beberape lame mase berlalu, aku ternampak sesuatu dari jauh
aku meneliti keadaan itu dari jauhhhhh

nampak x??? ekeke... abg ensem jgn mara ok... =)


6 comments:

beLLe said...

hahahaha~
ko masok klas meche
tros biseng 1 lctre hall
miahahaha~
nami da kembali ke hobi lamaaa
tidooo!!!

fReAkySiStA said...

lain kali aku masok melawat korg lg kayh...
ehehehe...
hahahaha...
nami2...
tido lena btol...
tp xpe...
time klas thermo tuh kn nami focus...
hehe...

OCEAN ROVERS said...

xnak mcm student cemerlang lak kan msk klas tambahan...

lagi satu ko phm tulisan pandian ke.ape lagi ajar la kami yg agak fruss dgn pandian nyer tulisan itu..haha

fReAkySiStA said...

hahaha...
tulisan pandian tuh lbh kurang cm tulisan aku ar...
senget menyenget die agak same ar...
cume tulisan die kecik sangat...
sian korangggg xbole baceeee...

beLLe said...

jo paham sbbb dier sehati sejiwa ngn pandian
ala2 adk beradik terpisah gitu
sbb ms kecik...
mak dorg nk berhijrah kt msia
tp smpt bwk jo je
pandian tertinggal kt india
sbb bz sgt kejar kambing
ari2 kira jejak kaseh la dua beradik
kesiannnnn..... da lama terpisahhh~

fReAkySiStA said...

lar belle...
mane ko tau nih...
aku igt nk rasiekn dr sume sbb malu nak ngaku abg aku nih dulu2 kejar kmbg...
ekeke...
xsangke die blaja tingi jd lecturer...
aku igt smpi ke tue die kejor embek2...