Sunday, August 10, 2008

shoppinggg

smalam kitorang g ipoh
hehehehe
aku n naila aka kuntum gerak tengahari tuh sbb mau shoppingggg
belle menyusul ptg tuh ngan apih sbb diorg tgk movie jek
belle nak shopping gak tp die xbole ikot kitorg sbb die ade meeting ptg tuh
sian rumet............
ini pun sbnrnyer plan nak g shopping kat penang tp xjadik sbb takot gesa2 sgt
bak kate apih, ipoh pun x abis explore ade ati nk g penang
ekekekeke





mmg smalam kire aku dating ngan naila lar
ekekeke
dh ar jln due org
pastu berkepit
tp die ckp aku kekasih xbaik sbb aku lg pk makanan dari die
erkkkkkk










gelprenggg kedue...ekeke...








kuntum agak bershopping sakan
banyak membeli belah
aku bende2 yg perlu jek
platform shoes sbb bile pki terompah tuh sume sume org malu nak jalan seblah aku sbb bunyik die ketung-ketang
pttnyer xbole pki kasut tinggi dh sbb sakit blkg tp mesti gak nk pki yg tinggi
pempuan kannnn
plan nak carik gladiator flats tp xjumpe
pelik btol larrrrr
then beli slipper umah doraemon
hehehehe
carik nobita tp xjumpe
doraemon pun ok lar
hehehe











patung kuntum bersantai...wakaka...cute gell...












platform baru pengganti terompah ketung-ketang yg korang ejek2 tuhhhhh













doraemon~~~ hikhik... belle aku x curang!!!!!!













bende nih beli jumat aritu tp nk gak letakkkkk










then g tgk movie
plan nk tgk x files tp xde lar plak kat jj
kuntum plak dari umah dh sebot nk tgk citer tamil, kuselan
siap bace sinopsis sume
bengong giler
mentang2 ade rajnikanth sbb tuh ko nk tgk kuntum kannnn
last2 tgk citer roque, citer buaye makan orang
suspen ar gak
dh ar apih dh pesan awal2 jgn jerit kat die
tp dh die dok seblah aku
harap maap lar yek banggggg
tp kat wayang smalam cm org giler
dh ar org skit
pastu kitorang bising
then org blkg kitorang tuh ske wat lawak ngek ngok
mengarot kuat2 plak tuh
pastu si kuntum bole plak wat bunyik anjing
lg xbole blah bile ade plak beberape org insan yg menyahut bunyi anjing kuntum tuh
nih kalu tgk citer kuselan tuh aku xtau ar kuntum wat bunyi ape plak nnt










fall in luv with rajnikanth~~~














No comments: