Thursday, August 7, 2008

belle dan cinta...ekeke...


arini rumet saye g dating.wagaga... mule2 dak tuh ajak belle g due org jek tibe2 nadia aka miss pen ikot skali. kaco daun btol. klau diorg g berdue mmg jadi point nk ejek die lar. kekasih awal dan akhir belle. wagaga... sbnrnyer bukan dating btol pun tp diorg nak g beli barang utk gathering chatters kat lumut. tp sambil menyelam minum air larrrr.ekeke... pastu belle ckp time g ipoh tuh dak tuh xbanyak ckp. senyap jek. tuh lar belle. die kecik ati. die nak berduaan2 ngan ko jek. wuahaha...






td siang belle sedeyh sbb samuel dh ade gf.huhu... punye lar aritu die terjerit sbb nampak samuel kat mini mart. kitorg siap masok dlm mini mart. jalan2 dlm tempat sempit tuh. belle gembire bangat. then die siap blanje aku eskrem sebab hepy sangat. xpenah aku tengok belle hepy nampak org camtuh. tp saat indah xkekal selamenyer....





alkisah tadi aku g lab sp. computer yg aku usik tuh dah terpasang. org yg gune b4 tuh bukak facebook. die x log out lar plak. aku pun tgk ar muke die kat page die tuh. terkezut beruk aku bile tgk tuh muke samuel. wagagaga... kebetulan yg x disangke n jarang skali terjadik kot. aku pun tgk ar info2 peribadi die, tgk skit2 jek. tibe2 nampak kat ats tuh die ckp die dah ade gf. siap ade name gf die tp panjang sgt. aku pun bergegas msg belle. belle agak kecewa di situ. sian rumet......................................





muncungnyer molot mu.....

9 comments:

beLLe said...

rumetttt!!!
sonook tol menggosip kan aku ekkk~
muahahhaha

haaaa...
kite patah hati
smp ati abg samuel ada gepren laen
sob3~
*lagu patah la hatiiii*

fReAkySiStA said...

jgn patah ati...
gelpren die jauh nun di indonnnn sane...
xpe belle...
bole lagik...
wakaka...
ko nyanyi ar lagu penawar rindu depan die...
sure cair...

Saphuan Awang said...

Saya happy!! Ada gambar Nina!!!

Belle. Jgn sedih-sedih... Teruskan usaha murni...

beLLe said...

hahahaha
nnt dier igt aku mkck mary lak
nyanyi lagu penawar rindu
miahahaha~
xdpt la korg nk g knduri aku kt indon kannn
xper laaaa...
kite stalk org laen la pulakk
hik3~

fReAkySiStA said...

stalk org yg ko dating aritu ar belle...
wakaka...

Anonymous said...

to saphuan awang;
ehem2...nina tuh spe?

tp kn belle..
muka 'samuel rizal' yg u ske tuh,
sebijik cm mke is.
jo dh tunjuk kt i dia mne satu..
hehe~~leh thn.hihi.

jo..belle gi dating ngn spe?
nk tau gak..

Saphuan Awang said...

nina tu ehem-ehem... =)

nk tgk gak gmbr...

beLLe said...

erkkkk~ mcm is??
mane de laaaaa
is retarded~
samuel takkkkkk~
comel~ hik3~
tutop cite psl samuel~
dah patah hatiii!!!

fReAkySiStA said...

eeeee...
tabaik ckp is retarded...
is kan supermangggg...
wakaka...


belle dating ngan ehem2...
belle byk skandal skang...
hehehehe...


alar belle...
jgn patah ati...
i kan ade...
kekasih awal dan akhir...